Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 17., kedd

Monica Murphy: Second ​Chance Boyfriend – Második esély pasi - #énésakönyv

Romokban hever az életem. Így tudnám összefoglalni jelenlegi helyzetemet. A futballedzőm engem hibáztat a szezonzáró meccs kudarcáért, ahogy az egész csapatom is.

Két teljes hónapot töltöttem azzal, hogy a sebeimet nyalogattam, mint egy igazi lúzer. Elvesztettem a barátnőmet, Fable Maguire-t, az egyetlen lányt, aki igazán fontos nekem, mert azt gondoltam, hogy csak szenved mellettem.

Most rájöttem, én vagyok az, aki nem tud nélküle létezni. Ő hiába csinál úgy, mintha már túltette volna magát a dolgon, tudom, hogy legalább annyit gondol rám, mint amennyit én őrá. Túl jól ismerem. Annyira sebezhető… én csak segíteni szeretnék neki, átölelni és szeretni őt.

Csak annyit kérek, hogy adjon még egy lehetőséget.

Egymás nélkül elveszettek vagyunk, de együtt az örök szerelem vár ránk!
Kiadó: Ulpius-ház
Oldalszám: 380

Én és a könyv:
Sajnos telefonon olvastam, így elég lassan haladtam vele, ennek ellenére sokkal jobban tetszett, mint az előző rész.
Még mindig úgy érzem, keveset, vagy inkább kevesebbet kaptunk Fable családjából, kicsit jobban bevonhatták volna Owen kihágásait, illetve az anyja balhéit. Velük ellentétben Drew famíliájában nem volt hiány feszültségben, a végén nekem nagyon tetszett a csavar, ismerve az előző kötetet, és ennek az első pár száz oldalát, egyáltalán nem számítottam rá.
Hiányoltam még Jen és Colin kapcsolatát is, hiszen az írónő azért jócskán elhintett velük kapcsolatban pár dolgot, felkeltette az érdeklődésem, aztán meg szinte teljesen elhanyagolta a történetszálukat. Kár, szívesen olvastam volna róluk is, de kénytelen voltam rádöbbenni, hogy ez a könyv tényleg CSAK Fable és Drew kapcsolatáról szól, illetve minimálisan azért Drew sérült múltjáról.
Itt már jóval több volt az erotikus jelenet, mint az előző részben, de szerintem pont a megfelelő mennyiségű ágyjelenetet kaptunk. Összességében egyszer kellemes olvasást nyújtott.
Borító: Jaj, szörnyű. Csúnya színvilág, kifejezéstelen "fordított" csókjelenet. Szegény lánynak nem tört ki a nyaka?
Pozitívumok:
  • romantikus szerelmi szál két sérült fiatalt összekötve
Negatívumok:
  • kidolgozatlan mellékszereplők
  • hiányos cselekményszálak
Ajánlom, ha:
  • tényleg nem igazán vágysz másra, csak arra az egyetlen szerelmi szálra


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése