Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 2., hétfő

Monica Murphy: One ​Week Girlfriend – Heti csaj - #énésakönyv

Átmenetiség. Ezzel a szóval jellemezhetném az életemet az utóbbi néhány évben. Átmenetileg dolgozom, amíg meg nem szabadulok innen. Átmenetileg a kisöcsém anyukája vagyok, mivel anyánk szart sem törődik velünk. És átmeneti csajszi vagyok, mert könnyen megkaphat bárki. Legalábbis a pletyka szerint.

Most éppen Drew Callahan átmeneti csaja vagyok. Ő az egyetemi futballcsapat sztárja, és körülrajongják. Gyönyörű és édes srác – és rejtőzködőbb, mint én. Ő vezetett be engem ebbe a hamis világba, ahol láthatóan ki nem állhatnak engem. És ahol mindenki akar tőle valamit. Bár az egyetlen dolog, amit, úgy tűnik, ő akar, az…

Én vagyok.

Már nem tudom, mit higgyek. Csak azt tudom, hogy Drew-nak szüksége van rám. És én mellette akarok lenni.

Mindörökké.

Én és a könyv:
Nos, nem is tudom mit gondoljak erről az irományról. Néha tetszett, néha annyira nem, majd a végén esedeztem a folytatásért. Így azt kell, hogy mondjam, végül is jó volt, bár nem az a sztori, ami benned marad életed végéig. Kellemes időtöltés az olvasása, a végére még úgy talán közel is kerülnek hozzád a szereplők. Összességében nem volt rossz, bár Drew és Fable mindketten hol az őrületbe kergettek, hol végtelenül sajnáltam őket, aztán megint az őrületbe kergettek. 
A mostohaanyát utáltam, az apát pedig nem igazán értettem, kicsit a mellékszereplőket jobban ki lehetett volna dolgozni. Fable öccséről is szerettem volna többet tudni, illetve az anyjáról.
A "csavar" a végén elég nyilvánvaló volt, de a szerelmi huzavona gyakorlatilag ellopta a sztorit. Biztosan belekezdek a második részbe.
Borító: Erről is csak azt tudom mondani, hogy tetszett is meg nem is. Szinte a feléig semmi erotika  komolyan, még csók sem nem volt benne, ezért nem kifejezetten értem ezt a szenvedélyességet. Viszont a színek és a szöveg szépek.
Pozitívumok:
  • nem túl klisés szereplők
  • fokozatosan kibontakozó erotika
  • könnyen haladhatsz vele
Negatívumok:
  • túl sok se veled, se nélküled
  • keveset tudunk a mellékszereplőkről
  • a 30% szex felirat a borítón hatalmas túlzás
Ajánlom, ha:
  • szereted a szerelmi huzavonát
  • tetszik az erotika, de nem igényled folyamatosan
  • kíváncsi vagy különös hátterű szereplőkre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése