Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. szeptember 21., csütörtök

Blogindító nyereményjáték

Sziasztok!
Újra itt a Life Next To Us, ám ezúttal teljesen átalakulva könyves-molyoskodós bloggá.
Ennek örömére azonnal egy nyereményjátékkal kedveskedem nektek. :)

Ezeket a piros színű idézetes, teljesen egyedi (hiszen én csináltam - haha) könyvjelzőket (5 db) fogom kisorsolni, majd postázni a nyertesnek:


Csak annyi a dolgod, hogy...
1. feliratkozol a blogra (bal szélen megteheted)
2. írsz egy kommentet, amiben elküldöd a nevet, amivel feliratkoztál
3. leírod az email címed, ahol majd értesíthetlek
4. ééééééééés elküldöd nekem a kedvenc versed szerzőjét és címét (egy későbbi posztból majd kiderül, hogy ez mihez kell).

Jelentkezési határidő: október 5.
Sorsolás: október 6.

Sok sikert mindenkinek! :)

14 megjegyzés:

  1. Szia :) Mata Vivien (vagy Vivien Mata :D) néven feliratkoztam. E-mail: m.vivien0825@gmail.com de Moly.hu-n is regisztrált vagyok M_Vivien néven :)
    Kedvenc verset nem szoktaü választani :D mind szép, de megnevezem Arany János - Walesi bárd-ját :)
    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Elvileg Lara néven (gyakorlatilag Helena Evermoor néven) feliratkoztam a blogodra. Emailem: barta.lauratina@gmail.com
    Kedvenc versem nem igazán van, max kedvenc szerzőm/szerzőim.
    A régiek közül Petőfi Sándor
    A mai versírók közül pedig Papp Ádám. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Takács Violetta néven iratkoztam fel a blogodra.
    Email címem: violetta.uti@gmail.com
    Kedvenc versem Radnóti Miklóstól a 'Nem tudhatom'.
    Köszönjük a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Adél Dani néven iratkoztam fel a blogodra.
    Email címem: daniadelbrigitta@freemail.hu
    Kedvenc versem Reményik Sándor:Gyógyíts meg!
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)
    Vivien Kulcsár néven iratkoztam fel.
    Email: kulcsar.vivienke@gmail.com
    Kedvenc versem Kosztolányi Dezső: Halotti beszéd.
    Köszi,
    Vivi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Elvileg Corvus Coraxx néven iratkoztam fel a blogodra. Molyon láttam a bejegyzésed, ott (is) Coraxxgirl-ként vagyok fent.
    Az e-mail címem: corvuscoraxx@hotmail.com
    A kedvenc versem pedig (igazából sok van, de ezt imádom leginkább) Tóth Árpád: Lélektől lélekig
    <3
    Köszönöm a lehetőséget :)
    Coraxxgirl

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Richárd Virizlai néven iratkoztam fel a bogra.
    E-mail: farkas09@hotmail.com
    Kedvenc versem:
    József Attila - Majd megöregszel ------- Óriás imádat ennek a versenk!

    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Vislóczki Dorina néven iratkoztam fel a blogra. Email címem: doro0507@gmail.com
    Nem igazán tudok egy kedvenc verset kiemelni, de a kedvenc költőm Radnóti Miklós, tőle pedig az Erőltetett menet vagy a Nem tudhatom.. a kedvenc talán, de mindegyik versét szeretem.
    Köszi a lehetőséget a játékra! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Katalin Széll néven iratkoztam fel a blogra.
    Email címem:katalin.szell@freemail.hu
    Kedvenc versem igazából nincs,de ami így elsőre eszembe jutott Petőfi Sándor:Alföld c. verse.

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Köszi ezt a lehetőséget! Rendes vagy nagyon.
    Alexandra Kiss néven vagyok feliratkozva a blogodon.
    Email címem: szandiykiss@gmail.com
    A kedvenc versem pedig: Csokonai Vitéz Mihály - A reményhez

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Szilvia Mészáros néven iratkoztam fel a blogodra.
    E-mail címem: aranybaba@gmail.com.
    Nagyon szeretem Radnóti Miklós, József Attila és Ady Endre költeményeit, legkedvesebb versem pedig Radnóti Miklóstól a Tétova óda. <3
    Köszönöm a játéklehetőséget, sok jó könyvet, és jó sok blogolvasót kívánok neked!
    Legyen szép napod,
    Szilvi

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Sukalac Mónika néven iratkoztam fel a blogodra.
    E-mail címem: sukalac@gmail.com
    Az egyik kedvenc versem:
    Radnóti Miklós: Két karodban

    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  13. Szia! Alexandra Müller néven jelentkeztem, e-mail címem: mullera@invitel.hu
    Kedvenc versem: József Attila: Gyermekké tettél

    VálaszTörlés