Ariana dla WS | Blogger | X X

2017. október 15., vasárnap

Jus Accardo: Toxic – Mérgezés - #énésakönyv

Mikor a Sumrun éjszakáján egy Hatos megmenti Kale életét, figyelmezteti, hogy ennek következményei lesznek. Egy csere. Valamit adniuk kell a fiú visszanyert életéért cserébe. De Dez nem is sejtette, hogy épp azt az egy dolgot veszíti majd el, amiért bármit megadna… És nem elég, hogy Dez elveszíti Kale érintése elleni immunitását, az a Hatos, aki segít megtanítani Kale-nek, hogyan tudja irányítani a képességét, az első pillanattól kezdve odavan a srácért. Jöhet még ennél is rosszabb? Igen, Jade meg tudja érinteni Kale-t. De most a csábító Dez legkisebb problémája.




Én és a könyv:
Annyira vártam ezt a könyvet, hiszen az első perctől kezdve imádtam Kale-t. Igazából nem is okozott csalódást, sőt, nekem talán ez a kötet tetszett eddig a három közül a legjobban. Egyszerre imádtam és utáltam, hogy Dez nem érintheti meg többé Kale-t. Kicsit többet szerettem volna Sue-ból, jobban bevonhatták volna szerintem, remélem majd a következő részben ez megváltozik. Alexet minden jó vagy viszonylag jó tette ellenére továbbra sem kedvelem, és akkor ott volt még Jade... Jaj, teljes mértékben át tudtam érezni Dez helyzetét, bár én nem bírtam volna megállni, hogy ne verjem ki a hisztit. Ettől viszont csak jobban szerettem, hiszen ez is azt mutatja, hogy mennyi áldozatot képes hozni Kale miatt, és mennyire szereti őt. Eszméletlen. Kale úgyszintén. 
Nem bántam azt sem, hogy nem volt tele Dez apjával a történet, még ennyi is bőven sok volt belőle.
Nagyon kíváncsian várom (ismét) a következő részt.
Borító: Ez most nem jött be annyira, szeretem Dezt, de hiányzik Kale. *sóhaj*
Pozitívumok:
  • Egyszerűen csak Kale és Dez, külön-külön és együtt is
  • Izgalmas folytatása az első résznek
  • Kevesebb Denazen és apuka
Negatívumok:
  • Jade, Jade, Jade (és néha Ginger)
Ajánlom, ha:
  • tetszett az első rész, vagy a "másfeledik"
  • szereted a romantikus, de nem nyálas történeteket
  • fantasy rajongó vagy
  • voltál már nagyon-nagyon féltékeny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése